“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Städ dag~

Har varit ut och träffat Joakim, men han skulle på nå möte så jag gick tillbaka till behandlingshemmet. Jag har hängt upp tvätt, o nu tvättar jag vit tvätt. Så om en timma ska jag ner och hänga upp det.
Det är städ dag idag så jag måste städa rummet, tycker det blir ganska bra. Hade kläder över hela golvet, mycke tvätt alltså ja det var helt kaos. Vi har ledigt ifrån skolan idag minns inte varför så hade sov morgon till elva tror jag, sjukt chill.
Jag kämpar verkligen med allt, tycker jag gör framsteg. Försöker att inte lipa lika mycket, försöker att vara så glad som möjligt och det hjälper väldigt mycke då jag får gå ut och träffa vänner. :)
Har alltid haft svårt att prata med vuxna om mina problem så det känns skönt att jag har Ia som finns där,lyssnar å förstår då allt är jobbigt. Pratar inte lika mycke i telefon längre nu när jag skaffat vänner här.
Så blir ingen dyr telefonräkning, haha.
Allt mellan mig och Fredrik känns bara så otroligt bra förutom att vi är så långt ifrån varandra.
Jag ska ner & äta lite smått å gott nu så uppdaterar mer senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback