“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Yo ✌

Aldrig känt mig såhär värdelös som jag känner mig just nu. Orkar bara inte med allt.
Kändes bra att Ia fanns där för mig idag, att kunna prata med någon irl få en kram och bli tröstad, hon är en äkta vän.
Hon har själv varit i min situation, hon vet hur det är då ingen finns där, då man inte kan prata med någon bara för att dom aldrig förstår. Ia, vet även varför jag inte säger så mycket bara för att jag har för mycket att tänka på, blir så arg då bup tror jag fått diagnosen selektiv mutism helt ärligt jag har inte det, ibland äre skönt att inte prata bara vara tyst å tänka på allt. Känns skönt att ha en vän som står vid min sida medans jag bor här, svårt att lita på folk men det var något speciellt med Ia det liksom klickade till direkt och jag kände henne kan jag lita på.
Aja, hon och jag ska plugga upp betygen tillsammans, fixa allt tillsammans! Vi kommer gå olika vägar sen, hon Karlstad och jag Östersund det är en bit ifrån men hur långt bort vi än är ifrån varandra så kommer jag alltid hitta ett sätt att träffa henne. Kommer kännas tungt å jobbigt att lämna henne sen då jag flyttar härifrån, men ändå skönt att få flytta till ett ställe jag trivs på.
Anyway, idag åkte mamma,Nathalie&aaron hem. Saknar dom redan, finns inte så mycket att berätta, ska sova nu så nattinatt 😊

Hah.. Gick inte ladda upp blogginlägget igår.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback