“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Aldrig hatat mitt liv såhär mycket som jag gör nu

Jag mår skit för tillfället, det enda jag kan göra nu är att försöka kämpa mig upp.
Bor just nu på ett behandlingshem i hagfors (värmland)
Ska kanske få lvu 6 månader hos någon fosterfamilj.
Men får hoppas på det bästa att det inte blir så.
För jag orkar inge mer, mår så dåligt.
Har lipat varje dag som gott.
Men nu får jag fan ge mig.
Jag måste kämpa.
Måste växa upp, nytt liv osv.
Så säger hejdå till alla gammla vänner ni som är kriminella osv, ni är absolut inte bra för mig.
Ni vet vilka ni är.
Finns en kille som gott igenom samma sak som mig, exakt samma sak.
Den killen är det bästa som hänt mig, han hjälper mig verkligen upp.
Jag är helt galen i honom, tänker inte nämna nå namn inte just nu.
Jag hoppas verkligen du väntar på mig tills jag kommer tillbaka, för jag känner att det här är speciellt.
Jag gillar verkligen dig det gör jag, puss baby.
 
Jens Svelander
Vart ska jag börja?
Tusen tack till att du fått mig att må bra vissa dagar.
Du har fått mig att inse vad livet inebär, & det är bara att kämpa.
Jag trodde aldrig att någon som du skulle finnas för mig såhär mycket.
Jag är inte van att få hjälp..
Känner att det var ett tag sen någon verkligen stöttade mig.
Tusen tack vännen! Finner inga ord.
 
Tess,ronny,wille & alla andra.
Fysatan vad jag saknar er mina sötsaker.
Kan tyvärr inte blogga nu, måste lämna tillbaka datorn.
Men ha det bra, följ inte mina fotspår skapa era egna.
Skolka inte som jag gjorde ni kommer få ett helvete tro mig..
 
Kan berätta lite snabbt hur jag har det här.
´Det funkar, det bor en brud här.
Hon är rätt schysst.
Personalen är helt okej, kan snacka med dom om vad som helst.
Men finns vissa dagar ( alla dagar)
Som jag verkligen mår så dåligt att jag går in på mitt rum & lipar.
Har ångest..
Fyfan, ni kommer inte palla läsa.
Så det går vi inte in på nu.
aja, jag lär ju uppdatera mer senare nångång.
Puss.
 


Stanna där, bli bättre och försök att förstå att det finns ett annat liv som väntar dig om du skräper dig. Du har en familj som älskar dig men som du själv stöter bort. Du har föräldrar och syskon som du rent av skiter i och behandlar som skit. Du hör bara av dig när du behöver något, du ljuger, manipulerar och sårar. Vi vill bara ditt bästa, vi vill att du ska må bra och inse vad du har innan du förlorar allt. Du har en systerson som aldrig någonsin kommer att få lära känna dig verkar det som, eftersom du skiter i oss och vill bara bort ifrån oss. Vi fattar ingenting och det finns inget vi kan göra. I din blogg är det bara massa snack om att du ska ändra på dig och så, men den ändringen slutar bara illa varje gång. Du har valt denna väg helt själv Anna... och jag förstår att livet kan vara jobbigt, men det finns folk som har det värre än du. kom alltid ihåg det.

allt kommer att ordna sig, bara du själv vill det och ändrar attityd. ser du allt svart, blir allt svart.

2013-02-16 · 02:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback