“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Ge inte upp tjejen!

 
 
 
 
Hejhej, sitter på skolan nu jag.
Eller ja, det är ju bara jag & läraren jag har typ en "privatlärare" medans jag är här.
Har ingen aning hur länge jag blir här, men jag ser allt bra nu.
Det är sjukt kul att plugga nu, jag har börjat gymma & dansa.
Ehum, snackade med pappa & jag ska ta moppe kortet snart, då jag vet säkert vart jag ska bo. 
Har bestämt att klara av skolan, ska plugga som en jävla idiot!
Senare ska jag ta studenten & sen körkort.
Tycker jag har börjat inse meningen med livet nu.
Har även redan nu valt vad jag ska söka till för linje sen & det är hotell & resturang.
Så yes, detta fixar jag galant!
Kände för några dagar sen att exakt allt var värdelöst, exakt varenda lilla sak jag gjorde.
.Men jag slutade se allt så negativt bara för att min kära underbara vän Fredrik (varg)
Fick mig att må bättre, han berättade hur allt kunde bli osv.
Så jag kände att då vare bara för mig att börja kämpa mig upp & sluta se allt så negativt utan börja se allt posetivt, visar jag att jag är duktig å så så kanske jag får flytta tillbaka snabbare.
Det är inge fel på behandlingshemmet, jag har lärt känna tjejerna som bor här & det lär ju komma upp bild på oss 3 senare.
Dom är grymt schyssta, 12;åringen påminner mig om min älskade tess..
Fan vad jag saknar henne..
Aja, det här betyder inte att jag glömt er i östersund, utan att jag måste gå vidare ett tag.
Men jag kommer tillbaka, det gör jag!
Så glöm fan inte bort mig bitches! :*
Skaffat nytt nr btw här har ni det ; 0768314518.
Ha det trevligt, smsa mig, hör av er!
Jag ska iaf fortsätta plugga nu men vi höres, bloggar så fort jag får tillgång till dator. Puss.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback