“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Happy

Fan, baneen 12;åringen åker hem idag.
Fysatan vad kul hon,jag & palastine hade igår.
Känns jobbigt, att säga hejdå till henne.
Hon påminnde mig så mycket om tess..
Fan.
Men jag har ju en vän kvar iaf & jag vet att hon inte kommer flytta därifrån.
Plus att igår kom det två brudar till behandlingshemmet, dom är värsta läskiga. :oo
Anyway, sitter på skolan.
Har huvudvärk,mår illa, ont i magen osv..
Slutar halv tolv idag, känns gött sen äre sportlov. 
Yey! 
Nejmen aa.. 
Den 15;e äre dop & då ska jag till mamma.
Aaron ska döpas, det är viktigt att jag är där eftersom jag är moster osv.
Lillen har blivit så stoooor.
Ojoj... Aja, uppdaterar mer.
Puss.
 
Saknar min ponny.. :((
Men vi ses snart igen, jag lovar dig det. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback