“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Tjenare kexet

Har inte haft tid att blogga, har varit upptagen typ hela veckan.
Okej visst det tar ju bara 2 min att blogga, men har liksom inte haft något att blogga om. 
Så nu gott folk är jag tillbaka, jag mår la bra har bara ont i mitt lillfinger, råkade klämma det i fyllan haha.
vad tycker ni jag ska göra för att få bloggen bättre? 
Kom gärna med tips å sånt. :)
anyway, veckan har gått så snabbt.. 
Har varit med erikah på hennes dans, varit till Brunflo och jag har lärt känna en sjukt underbar kille, 
Typ avlider han får mig att må så bra, kan seriöst inte sluta le. 
Alltså shiiiit. 
juste, mitt ex är dum i huvve, nästa gång jag ser honom är han körd bara för att han sprider runt massa äckliga rykten om mig. 
Så hör ni nå rykten hör av er till mig så får ni veta sanningen. 
Du kan brinna i helvetet, så Äckligt less på dig. 
Nog om det.
Min älskade lillasyster, fyllde år igår. 
Tess du är underbar min ängel, tolv fucking år stor flickan haha. 
nejmen din dag var nog inte så bra efter allt som hände. 
Du vet att jag älskar dig och kommer att stötta dig igenom det här du är bäst tjejen! 
Äh, ska slagga nu så nattinatti. 
Uppdaterar mer senare.. 
 
 
 
 
 
duckface å shit



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback