“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Allt du behöver är kärlek, Kärlek är allt du behöver. ♥

Åh,jag mår så otroligt bra, 
Jag är så lycklig som just fann dig. 
Vart har du varit hela mitt liv? 
Förstår inte hur jag har kunna varit utan dig i 15 år.. 
Jag gav upp hoppet för kärlek, jag gav upp allt. 
Men då jag fann dig, Alltså det här är speciellt det känner jag på mig. 
Du är inte som alla andra. 
Iiih, jag är så kär. 
& Jag tycker om dig så mycket min käre pojkvän. 
Just nu, vill jag bara skita i allt & åka till dig. 
För jag saknar dig så,
& att vi inte skulle ha distansförhållande bara för att ingen av oss skulle klara av det. 
Fuck it! 
Vi klarar av allt tillsammans, plus att jag har sista soc mötet på Tisdag. 
Så lär nog bara vara här 2-3 veckor innan jag flyttar kanske inte ens det. 
Känslan att bara få veta att du är min, den känslan är underbar. 
Jag har aldrig mått så här bra på evigheter. 
Jag skulle kunna göra alllt för dig, för jag vet att du skulle göra samma sak för mig.
Du har hjälpt mig upp ur min deprission. 
Du har fått mig att inse att livet är bra, för kärlek är det enda jag behöver. 
DU är det enda jag behöver.
Men kära vänner, jag är inte samma person jag kommer inte tappa kontaken med er bara för att jag skaffat kille. 
Jag & NIsse har snackat om det, & vi vill inte vara såna personer som dissar sina vänner bara för att få vara med varandra. 
Så var inte oroliga, 
Alltså det känns så bra att kunna prata med dig om allt. 
Och att du alltid ställer upp för mig, då jag mår som sämst. 
Går inte beskriva i ord hur mycket det betyder för mig. 
Minsta lilla sak som du gör, typ bara du skriver hej till mig,då jag ser ditt namn på min display, då jag läser våra gamla konversationer det får mig att le som en jävla idiot. 
Det känns så bra, den här känslan åh.. 
Nisse, min underbara,sötaste, gulligaste ja helt enkelt mitt allt, Jag älskar dig från jorden upp till månen, runt jorden 12345679 varv inte ens det, jag älskar dig mer än så. 
Om du bara kunde förstå det hjärtat.. 
Tänk att jag blev din & du min på nyår. 
HUR GULLIGT ÄR INTE DET DÅ!? 
Idag har vi varit tillsammans i 1 vecka, alltså det känns så otroligt bra, 
Finner verkligen inga ord för det här. 
Puss baby. ♥
 
/ En glad Thai! :') 
 
Duuuuuuckfaaace!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback