“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Bloggtips?

Inte rökt på fyra dagar nu, känner mig så sjukt stolt!
Fysatan vad alla skulle ringa mig imorse, hade 10 missade samtal.
Fyfaaan.
Idag mår jag bra, ifall ni ville veta alltså.
Nejmen jag vet inte vad jag ska blogga om.
Ni kan ju ge tips?
Vore grymt schysst!
Sitter just nu & dunkar musik, ensam hemma.
Ska snart gå ut med hunden.
Har fortfarande bestämt att gå ner i vikt å shit.
Så ska la ut och springa snart.
Om sju dagar sitter jag på bussen till Östersund.
Blir där bara över helgen.
Och soc, jag vet att ni brukar läsa min blogg.
Men det är mitt liv, så snälla det är inte fel på mina vänner det är fel på mig.
Ni ska inte behöva bestämma över vilka jag ska umgås med & inte right?
Jag själv tycker jag har bra vänner.
Sure, dom kan göra dumma saker ibland, men varför dom gör det är för att dom mår dåligt.
Blir så less att alla jävlar ska bestämma över mig.
Liksom mitt liv, mina val & jag väljer själv vilka jag vill umgås med.
Säger inte detta för att värka kaxig, säger bara sanningen.
Nu vet ni vad jag tycker & känner om det ni sagt till mig.
Anyway, Nu tänkte jag gitta ut.
Så ha det bra niggers! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback