“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Everything will be okay in the end, if it's not okay, it's not the end.

Det känns förjävligt att säga hejdå till någon som betytt så mycket för mig.
Jag vill inte lämna dig..
Men jag är så illa tvungen.
Jag älskar dig så mycket att jag hatar mig själv.
Vad hände?
Med tiden så blev vi båda så konstiga.
Vi slutade bara snacka med varandra. 
Varje dag som gick undrade jag vad jag gjort för fel. 
Men jag insåg senare att det var inte jag som gjorde fel.
Du & jag glömde bara bort varandra ett tag..
Det kändes enda in i stjälen att mista en sån bra vän som dig.
Min andra halva..
Jag undviker inte dig.
jag väntar bara på att du ska höra av dig..
Vill inte smsa/ringa dig känns bara som om jag är ivägen.
Du vet vem du är..
Då du ser detta, kan du ju slänga iväg ett sms. 
För måste berätta saker för dig.. 
och känner jag dig rätt kommer du bli lack som fan..
Men förlåt i förväg..
Anyway, Hur kan du göra så mot min Bästavän!? 
Hur kan du dissa henne för att gå på fest.
Hur kan du låta en annan du brud svara?
Idiot. 
Får jag reda på att du lämnar henne igen.
Då jävlar är du sjukt jävla körd!
Hon har väntat på dig i ett eller två år nu.
Det enda du gör är att såra na.
 Bete dig nu förfan!
Hon älskar dig, och hon visar det ganska bra.
Så ta hand om kärleken hon ger dig.
Dum fan!.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Det känns så jobbigt att vara utan dig,
att jag är så långt bort.
Jag menar jag vet ju inte vad du gör?
Fast jag litar på dig det gör jag.
Men jag är så jävla rädd om dig..
För jag älskar dig så otroligt mycket.
Det gör så ont, att inte få somna bredvid dig på kvällarna.
Att få prata med dig i telefon, att få höra dig säga jag älskar dig.
Det är det bästa som finns, DU är det bästa som finns.
Skriver alldeles för mycket om dig på min blogg.
Men jag kan inte göra något åt saken, för jag är så sjukt kär i dig.
& jag saknar dig..
Vet inte vad jag ska ta mig till längre..
 
vi ses till helgen min fina..
 
Uppdaterar mer senare..
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback