“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Fuck off.

Det är så trevligt att vissas föräldrar läser min blogg & sen får ni damp på mig? 
Se efter erat barn ist för att klaga på mig vafan. 
& Det är min blogg, ni ska inte be era barn säga till mig vad jag inte får skriva & vad jag får skriva. 
Det är MIN blogg, & jag skriver precis vad jag vill. 
Sluta klaga vill ni inte veta sanningen behöver ni inte läsa det här. 
Fan får ju nå fel. 
Anyway, missade inte bussen idag. Känns ändå bra att vara i dalarna för nu slipper jag all kaos, & jag slipper lyssna på min polares morsa som hotar med att anmäla mig för något onödigt? 
Hah. Patetiskt. 
Onödigt att anmäla mig för ingenting? 
Liksom det är ju ditt barn som gjort fel inte jag? 
Idioti. 
Träffade aaron för första gången idag söt pojke, mosters lilla gullunge. 
 
 
Juste jag kan ju berätta om nyår!
Det började ju ganska bra, tills alla tvinga mig att åka till brunflo. 
Liksom har jag lovat folk att fira nyår med dom i stan äre väl klart jag stannar i stan ist för brunflo. 
Liksom det händer INGENTING i brunflo. 
& jag hade ingen lust alls att åka dit, bara för att sitta där & lyssna då någon blir utskälld. 
Så stannade kvar i stan & var med bror å Nisse. 
Vi hade det gött! 
Bästa nyåret shit asso, fick min nyårs kyss av världens finaste. 
Jag träffade lina persson,charlie,ida,michelle, seger & en jävla massa folk. 
Helt underbart! 
Det är sjukt vad bra vänner jag & kevin blivit, han är världens underbaraste bror. 
Kommer alltid finnas här för dig hjärtat! 
Nog om det. 
Imorgon ska jag upp åtta, åka till mora & shoppa, hämta min lillebror osv. 
& om nisse får så kanske han kommer hit snart. 
Man får ju hoppas på det bästa. 
Hade julklappar här nu när jag kom hit, fick en ny platttång, playboy navelpiercing,klocka osvosv. 
& Nu får jag en " I Love haters" Keps av min mor den lär ju komma om några dagar. 
Fett nice, den ser ut såhär;
Thihi nu är den miiiiiiin! 
Hahaha alltså jag mådde så sjukt dåligt för ett tag sen..
Osså värsta wilson skickar bild till mig, jag dooooog ju. 
Gjorde min dag! Hahahahah jak er fiiiieeeen.
 
 
Suddig bild men vafan, min bror är gameeeer. :*
 
Här har ni piercingen.
Äh vafaaan, jag uppdaterar mer sen. Puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback