“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Gud tog den vackraste ängeln ifrån oss, vila i frid. ♥

Om 18 dagar, kommer jag tända ett ljus & tänka på dig.
Det är då det var 3 årsen du lämnade oss.
Det känns overkligt, att inte se dig springa här ute & le som vanligt.
Du fick alla på bra humör. 
Vi hade en bra kontakt, men då jag flyttade till östersund slutade vi prata totalt.
Och då jag kommer tillbaka hit får jag reda på att du är borta..
Bara 6 år..
Stackare..
Jag saknar dig så sjukt mycket, jag finner verkligen inga ord.
Vill bara att du kommer tillbaka så jag får ta ett sista farväl,
Det här tynger verkligen ner mig jätte mycket..
För du var som en lillasyster för mig, en lillasyster jag aldrig fick. 
Jag vet att jag måste gå vidare, men det här är något man inte bara kan glömma.
Du hade en hel framtid framför dig..
Det värsta av allt var att sitta där i kyran och alla bara grät.. 
Jag kan fortfarande känna din närvaro.
Jag vet att du är med oss. 
Alltså jag förstår inte varför gud tog den vackraste ängeln ifrån oss.
Du förtjänade verkligen inte det här..
Absolut inte i din ålder.
Hjärtat, jag hoppas du förstår att du är saknad av oss alla.
& att vi fortfarande tänker på dig.
Klarar inte av att skriva mer..
Tårarna bara rinner ner för min kind.
Mår så sjukt dåligt..
Trodde allt var bra, allt var så enkelt förr.
Men jag klarar inte av det här längre..
Jag saknar dig något otroligt..
Må du underbara ängel vila i frid.
Jag älskar dig.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback