“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Har man viljan kommer man långt. ♥

Älskling, Jag älskar dig så jävla mycket..
Det känns verkligen som om du är den rätte. 
Du är så sjukt underbar, så speciell inte som dom andra.
Och du har fått mig att tänka positivt.
Du har förändrat mig totalt, du har fått mig att sluta röka & jag dricker mindre nu.
Jag hade inte klarat det här utan dig.
Och du vet att jag alltid kommer finnas här för dig vad det än är.
Är så otroligt glad att jag fann just dig.
Anyway, jag kan inte sova.
har sömnproblem, eller ja rättare sagt jag vågar inte sova.
Det är helt knas. 
Pratar med älskling på skype, men han har typ däckat.
Så ifall någon vill vara social med mig hör gärna av er.
 
  uppdaterar mer senare..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback