“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Helgen

Shaa, helgen har varit helt underbar!
Direkt då jag kom hit så träffa jag massa folk på stan. 
Och som vanligt så går det fortfarande runt äckliga rykten om mig.
Dom borde ju vara sjukt avundsjuka på mig, eftersom dom lägger ner tid på att snacka skit om mig.
I fredags & i söndags sov jag hos erikah vi har haft det jätte mysigt.
Åh, saknar henne redan även fast jag sitter bredvid henne.
Sov hos nisse i lördags, ojOjOJ! 
Ehehe, han & jag hade det ganska så jätte mysigt.
Träffade ronny & karl, igår. 
Ronny är världens bästa bror & han är min å erikah's bror så passa er!
Skulle egentligen hem på måndag men jag kom på att jag har soc möte på onsdag så stannar en dag till hos erikah.
Anyway, imorgon ska jag gå & köpa nudlar åt henne, vi bara älskar nudlar det bästa som finns! :') 
Kanske blir att träffa jens då ifall han har tid.
Juste, har fått mindre tungstav nu det känns sjukt nice, kan äta nu iaf utan att bita på kulan.
Har inge mer att blogga om såå, här har ni snygga bilder på mig,erikah,leo & Nisse.
 
 
 
 
Kolla,typ vårat första puss foto. 
Går inte beskriva i ord hur mycket jag älskar dig bubben.
Nu ska jag kolla på film med erikah. 
Så ha en bra dag, bye bitches! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback