“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

IAJDofjpaf Palla rubrik.

Så Sjukt arg på hur alla ska bestämma över mig. 
Liksom "åk till brunflo,blogga om det, gör det här, blogga på den andra bloggen" osvosv. 
Nu pallar jag inte ta emot skiten. 
Det är mitt liv & mina val så lägg er inte i. 
Sure, Tystsomendocka, jag känner mig bekvämare att blogga här. 
Bara för att det är min egna blogg & jag känner att jag kan blogga om vad som helst här. 
Typ kärlek,vänskap, deppinlägg & allt knas som händer i mitt liv. 
Plus att jag hade ju den här bloggen före "thaiturk" 
Då jag slutade blogga här, började alla klaga. 
Så jag bestämde mig för att börja blogga här igen. 
Aa, nog om det. 
Ikväll ska jag lägga mig tidigt. 
För imorgon är det en stor dag, ehehe. 
Nejmen jag drar till Östersund över helgen. 
Drar tillbaka till Dalarna på måndag. 
Ska vara hos min älskling erikah. 
Hon & jag måste ta så sjukt mycket foton tillsammans. 
Saknar henne såååå... 
Btw. Ska få en mindre tungstav av henne!
Hur gullig som helst är hon ju. 
Btw. Träffar min käre syster/bästavän/Barndomsvän Michelle Hjorth direkt då jag kommer fram. :') 
Hörreni! Jag vet att jag sagt detta flera gånger. 
Men nu har jag viljan, & jag har två paket cigg. 
Ska försöka sluta röka. 
Igår rökte jag bara en gång. 
Idag har jag inte rökt en enda gång. 
Känns skit bra! 
Men nu ska jag packa, spela lite lol. 
Så ja, ha en bra dag! 
 
 


Visst är jag gullig?:") älskar dig.<3

Svar: självklart är du det hjärtat! :') älskar dig ännu mer <3
Anna Somtua Nilsson

2013-01-10 · 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback