“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Irriterad/less tjej.

Det är sjukt vad dåligt jag mådde igår. 
Bara för att jag mådde så dåligt ville inte älskling lägga sig bara för att jag var viktigare, så söt du är. 
Iaf, Varför jag mådde dåligt var att jag har valt bort mina närmstaste vänner bara för att enligt soc är dom ett dåligt umgänge. 
Jag kanske verkar sur.. Kanske verkar som om jag hatar er men liksom nej det gör jag inte. 
Jag måste bara sköta mig nu. 
Måste börja om på nytt & jag lovar att jag kommer vara med er då ni också förbättrat er. 
Jag kommer inte vara på bt längre. 
Kommer inte hänga med nå jävla baxare eller någon som har soc osv efter sig. 
Förlåt.. Men jag måste verkligen sluta umgås med er.. 
För mitt eget bästa. 
Det har varit ett svårt beslut. 
Men detta är det enda jag kan göra för att bevisa för soc att jag förbättrat mig. 
Att jag umgås med bra folk osv, jag säger inte att ni är dåliga. 
För det tycker jag absolut inte.. Det är bara soc som inte tycker om er.. 
Fan vad jag verkligen inte vill detta. 
Men jag måste.. 
Anyway, idag har jag varit till barnmorskan & fixat p-piller. 
Har inte rökt på 2 dagar tror jag det är.. 
Känns förjävligt. 
fast jag gör allt jag kan för att sluta. 
Min lillebror är ett jävla cepe, helt jävla dum i huvve. 
Vill seriöst bara kötta honom, förstår inte han har blivit så sjukt omogen. 
Fast det är ju inte så konstigt han är ju en äcklig jävla p12:a. 
Fyfan.. Han skämmer ut mig som fan. 
Kan inte blogga mer nu för han skriker som en liten flicka.. 
Idioooot. 
Ja, jag är jävligt less.. 
Vi hörs. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback