“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

kärlek & drömkroppen!

Kärlek, varar inte föralltid. 
Så snälla älskling, säg inte att du aldrig kommer dumpa mig. 
För en dag vet jag att du eller jag kommer dumpa varandra. 
Även fast jag inte vill det. 
Men jag får hoppas på att detta varar längre än alla andra förhållanden jag haft. 
För du är speciell. 
Jobbigaste av allt var att säga hejdå till dig, kändes som om det var hejdå föralltid. 
Jag ville inte åka ifrån dig, ville inte lämna dig igen. 
Jag mådde så bra i din närhet. 
Saknar dina läppar. 
Gaaah, vad vore jag utan dina andetag? 
jag klarar mig inte utan dig. 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Allt du behöver är kärlek, kärlek är allt du behöver. 
Ifall du blivit sårad, så ska du aldrig skita i din familj eller i dina vänner.
Du kanske inte märker det men tro mig dom som alltid kommer finnas där för dig är din familj, 
vänner kommer & vänner går. 
Sluta aldrig älska din familj. 
Pappa jag vet att du har det svårt nu, men jag kommer att stötta dig. 
Du & jag fixar detta. 
Allt ska bli som förut. 
Jag har hittat bättre vänner, väljer bort dom som inte är bra för mig. 
Jag börjar om på nytt. 
Ska försöka bli en bättre människa. 
Nog om det. 
Det var även jobbigt att lämna erikah.. 
Saknar henne så himla mycket. 
& jag vet att du alltid finns där för mig. 
Hjärtat.. Jag klarade inte av att se dig så ledsen då vi var hemma hos mathias. 
Men att se dig lycklig med din kärlek det är underbart! 
Jag hoppas ni två blir tillsammans igen. 
Så jävla underbart, för då kanske vi 4 skulle kunna åka till London tillsammans. :') 
Tänk vad mysigt, att ha med sin bästavän & sin kärlek.
anyway, imorgon skulle jag egentligen på socmöte men fick inte åka för mamma..
På torsdag ska jag till barnmorskan. 
Och resten av veckan ska jag bara träna, ska bli smalare. 
Har gjort ett schema hur jag ska göra för att börja träna å shit. 
Känns skit bra! 
Till sommaren ska jag ha min drömkropp. 
Alltså nu lånar jag några bilder av erikah, men ändå kolla vad nice!
 
Btw. 
Här får ni några bilder på mig & min sötnos. 
Fan vad jag saknar dig.. Shit asså..
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback