“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Kärlek till min I ♥ Haters keps!

Iih, Hur glad som helst! 
Min " I ♥  Haters" Keps har kommit. 
Ni ser den på bilden här nedan för. 
Anyway, skypat med Världens finaste kille idag. 
Och min bror har fått mig att spela Lol. 
Fyfan.. Förstår inte hur han lyckades..
Alltså, jag måste verkligen ta mig till östersund nu i helgen. 
Annars får jag nå psykbryt.. 
Bajsbajsbajsbajs. Muuuums, nejmen. 
Finns inget att blogga om. 
Sitter just nu & kollar på då älskling sjunger. 
Han är huuuur söööt som helst, haha. 
Saknar att vara i hans närhet, vill bara vara i hans famn. 
Ligga bredvid honom i sängen å mysa. 
Hur fan ska jag överleva.. :( 
Aja. Ska vara lite social med honom, Så uppdaterar mer senare.. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback