“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Lämna mig inte då..

Jag finner inga ord jag mår så dåligt. 
Du & jag har aldrig riktigt passa bra tillsammans, vi har bara sårat varandra & gjort så att båda fått dåligt rykte. 
Vi har bråkat så sjukt jävla mycket, senare har vi löst det. 
Vi har blivit tillsammans om & om igen, gjort slut osvosv. 
Det har verkligen varit kaos, 
& Det skulle inte funka igen. 
Bara inse att jag har rätt, 
Vi delar en hel del minnen både bra & dåliga. 
& Jag kommer inte glömma tiden vi hade, det kommer jag inte göra. 
För så mycket du såra mig har jag aldrig blivit av någon annan. 
& det liksom fastnar jag har jätte svårt att lita på folk. 
Det är ett jävla helvete. 
& att du nu lämnar mig bara för att jag vill ha Nisse. 
Alltså.. Det är inte okej. 
Du betyder ju så jävla mycket för mig. 
Varför ljuga? 
Tala bara sanning, du vet att du kan lita på mig. 
Jag blir inte sårad, jag är van. 
Du får ta & bete dig nu.. 
Kom tillbaka, Kolla på dig bara ,du kan få vilken brud som helst! 
Det är inte bra att gå tillbaka till sina ex, du har ju sett själv hur det har slutat. 
Förra gången du dumpa mig var jag ju nära på att ta självmord. 
& jag vågar inte göra samma misstag igen. 
Jag är nöjd med det jag har, för jag vet att nisse aldrig skulle göra mig något ont. 
Jag vill hellre ha dig som min bror som vi varit alla andra gånger, då vi gjort slut. 
Vi passar bättre som "syskon" 
Sure, det kanske blir jobbigt för dig att kalla mig syster. 
Men du får vänja dig. 
För brorsan, Du & jag är Cepe tillsammans. 
Bara kolla på oss, Liksom lämna mig inte. 
Du kanske är arg,besviken,ledsen osv just nu på mig men jag vet att du kommer komma tillbaka. 
Det har du alltid gjort, vi har alltid haft våra konstiga små bråk. 
Jag kommer vänta på dig brorsan, jag älskar dig & kommer alltid att finnas här för dig. 
Nu känner du bara smärta som jag fick känna alla gånger förr.♥

We have been trough so much drama,
pain and shit together.
We break up,
we make up.
People come in between tryin'a ruin what we built up.
But in the end, we always
end up together.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback