“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Myser i min ensamhet.

Typ 165 statusar på facebook om " pallar inte skola idag" osvosv. 
Det irriterade mig som fan.. 
Facebook börjar bli så jävla tråkigt funderar seriöst på att ta bort det. 
Men orkar inte, bara för att då tappar jag ju kontakten med alla. 
Anyway, Hittade en snusdosa under min säng igår. 
Typ min lyckodag, För mina cigg är slut. 
Satt snus får duga nu. 
Idag har jag inte gjort så mycket, blev väckt imorse av att en jävla p12:a ska ringa å väcka mig osv. 
Så jävla less på dig, fatta det. 
Du såra min bror, du lekte med hans känslor så far åt helvete med dig. 
Äckliga jävel, usch. 
aja, jag har varit ut med hunden, Lagat mat, tvättat kläder osv. 
Känner mig ganska duktig. 
Jag är fett nervös inför morgon dagen.. 
Har soc möte, 
Hoppas allt går bra då.
Just nu är jag ensam hemma, min bror pallade inte vara hemma så han drog till en polare. 
& Som alla vet, så pallar jag inte skaffa nå kompisar här bara för att nästan alla här i dalarna är så sjukt falska.
Så forever alone, lär nog prata med älskling på skype ikväll. 
Eller ja, får hoppas på det. 
Skaffar han inte en cam snart så blir jag ledsen i ögat.. :c 
Nejmen jag tänkte ta & kolla på film nu i min ensamhet. 
Så smsa mig gärna 0727383215. 
Uppdaterar mer senare.. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback