“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

R.I.P min dator..

Var på soc möte idag & det gick åthelvete. 
Men man får ju hoppas på det bästa.. 
Jag hoppas verkligen jag får flytta tillbaka det skulle ha varit det bästa för mig. 
Aja, Då jag kom hem märkte jag att jag förstört min dator under natten..
Hade råkat sparka ner den..
Så det var sprickor över hela skärmen,
Blev skit ledsen & började lyssna på depp musik.
Haha R.I.P min dator. Min allra käraste bästavän, Kommer aldrig glömma dig. :*
Anyway,Har pratat med Älskling hur länge som helst ikväll. 
Värsta deeptalk, var skit nära på att börja lipa.
Jag är glad att du förstår mig & att du alltid stöttar mig i alla lägen. 
Det är obeskrivligt hur svårt det är att vara utan dig, 
Jag saknar dig som en tooook.. 
Men ska snacka med soc ifall jag får åka bara över helgen till dig. 
För alltså det här går inte. 
Jag klarar inte av att gå runt rädd varje dag. 
Jag pallar fan inte det här. 
Juste, kommer inte kunna blogga så mycket nu eftersom jag inte har någon dator. 
Lånar min lillebrors nu.. 
Så ja.. Ska försöka göra mitt bästa iaf. 
Ska fortsätta skypa med älskling, så godnatt! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback