“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Tönt

Ey, nigger.
Störde mig sjukt mycket om att du skrev om mig på din blogg,
liksom jag kommer inte komma tillbaka.
hur mycket du än ber om det.
Jag vill inte ha ett skit med dig att göra hoppas du förstår det.
Bryr mig inte att du mår dåligt, det var inte jag som gjorde fel utan det var du.
Tack & bock för mig. :)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Shaa, har snackat med min älskling i telefon.
Förlåt ifall det verka som om han & jag bråkade i mitt förra inlägg men det gör vi absolut inte.
Vi har redan haft vårat första bråk & inget förhållande är ju perfekt alla bråkar.
Men jag får en känsla att detta är speicellt. 
Jag vet att han är söt, men rör honom & ni får med mig att göra. ;)
Nejdååå, men jag saknar erikah jätte mycket..
Hjärtat, tycker du kan smsa mig då du ser det här. 
anyway, det börjar bli sent.
Så tänkte lägga mig nu,
Kommer kännas konstigt att sova utan erikah..
Eller utan älskling.
Kommer vakna i min ensamhet imorgon..
Helt ensam hemma.
Fan alltså..
Vill seriöst bara vakna upp ur denna mardröm & vara hos Nisse.. :(
 
Aja, godnatt folket!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback