“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Vill bli brunett igen!

Måste verkligen hitta på något jag kan göra för att få pengar av min mor..
Har ju skottat snö, städat huset.
Vad mer kan jag göra!?!?
Behöver typ 500 kr ungefär..
Anyway, har färgat håret idag, trodde det skulle bli ljusare men nej det blev de såklart inte.. 
Så får köpa en ännu ljusare hårfärg!
Ska iaf, ha mitt hår brunt med små blonda slingor som jag hade förut. 
Typ den enda hårfärgen jag verkligen var nöjd med & tyckte att jag passa i.
Juste, har snackar med tess typ hela kvällen hon & jag fixade verkligen allt vi gått miste om.
Känns bra att ha dig vid min sida igen!
Aja, uppdaterar mer senare..
 
GE MIG DEN HÅRFÄRGEN NUUU SNÄLLA.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback