“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Dom som säger att tiden läker alla sår, dom ljuger.

Satan vad varmt det är!
Vi var till affären å handla massa mat, jag köpte godis haha.
Ikväll blir det tacos, å massa mys i guess.
Hoppas jag får flytta snart.
För jag står seriöst inte ut, att ligga på kvällarna å må skit.
Jag visar det inte för dom här, för vad blir bättre av det? Dom kan inte hjälpa mig. Det är ju bara socialen. Men socialen bryr sig inte, dom har aldrig brytt sig, aldrig hjälpt mig. Men jag hoppas seriöst att dom förstår att jag vill hem. Att jag inte kan vara kvar här längre, kommer fan bli galen här. Snart ett halvår har gått & jag orkar fan Inge mer.
Hoppas hoppas hoppas.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag förstår inte hur folk kan säg att tiden läker alla sår? Den gör fan inte det.
Jag får stå ut några veckor till, håller tummarna att jag får flytta hem snart.
Ska gå ner & äta så jag lär väl uppdatera mer senare!



det ordnar sig till slut, det kommer bli bättre bara du själv tror på det !

Svar: Jo det vet jag! Hoppas bara jag får komma hem snart..
Anna Somtua Nilsson

2013-07-26 · 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback