“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Flytta hem!

Jag vet att jag lovade att blogga hela veckan som jag skulle vara hos mamma. 
Men det var verkligen fullt upp, var på dansbandsveckan i malung & lärde känna nytt folk. 
Underbara människor, träffade även en massa gamla klasskamrater! 
Vi har haft aaron här i två dagar, söt ungen! 
Har hunnit bråka med lillebror, haha. 
Iaf, funderar på att flytta till mamma ett år lär gå fort & dalarna är inte så dumt som jag sa att det var förut. 
Jag menar jag har ju fått bättre kontakt med alla & flyttar jag hit så kommer moa tillbaka också & om jag ska tänka på hennes & hennes familjs bästa så äre nog bäst om moa kommer hem. 
Kanske till & med skaffar en lägenhet i malung. 
Det är nu jag börjar om mitt liv. 
Nu, jag ska ta tag i allt. 
Bara låta äkta vännerna stanna kvar & låta dom falska gå sin väg. 
Jag klarar mig fint. 
Jag har verkligen behövt den här veckan, mår så himla bra! 
Bilder från dansbandsveckan laddar jag upp ifrån mobilen, sitter vid datorn just nu. 
Bild på mig & min homie tony, skön kille från borlänge hoppas vi ses mer! :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback