“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Förlåt för dålig uppdatering!

Jag har haft fullt upp, i helgen var jag hos far min. Farfar blir bara sjukare & sjukare känns så jävla dåligt.. 
I fredags åkte vi in till stan jag träffade rosen & Mohammed, väntade på att rosens buss skulle komma sen gick jag & Mohammed å köpte en mindre tungstav till mig. Fick ett linne sv mohammed där det står "yolo" på assnyggt!
Senare åkte jag till pilis och träffade marina & hennes familj kändes så himla bra! 
Träffade även min saknade vän Philip där, och Douglas träffade jag i stan, Hann aldrig säga hej till honom hade för bråttomt. 
innan vi åkte till pilis stannade vi i Brunflo så jag fick träffa Wille en snabbis. 
På kvällen sov marina & rosen hos mig. 
I lördags var jag till min faster och åt middag, har nog aldrig varit så mätt. 
Rosen cyklade enda från Brunflo till tandsbyn bara för att träffa mig, skit sött!
söndagen åkte jag ju hemåt, kändes förjövligt...
Idag har jag bara tvättat kläder, imorgon äre en chill dag. Ska fixa cigg osv. 
På onsdag drar jag till Liseberg med behandlingshemmet kanske inte kan blogga då. 
Beror på om jag har internet. Men här har ni en hel del bilder, tänkte ringa & prata med rosen & Tess igen. 
Peace out! ✌
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback