“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Göteborg/Liseberg

Har inte kunnat blogga, fullt upp i Göteborg! 
Vi bodde på nå vandrar hem sjukt pinsamt. 
Vi åt, sen drog vi till Liseberg. Tyvärr så har jag inga bilder på karusellerna eftersom min mobil dog. 
Jag åkte atmos fear (ingen aning hur det stavas) herregud, trodde jag skulle dö, men det var en skön känsla. 
Åkte kanonen som jag inte vågade åka för 5 år sen. Tiden gick så himla fort, men kul hade vi. Idag, packade vi & städade. Senare drog vi in till stan, åkte "paddan" skulle aldrig åka den frivilligt, som sagt personalen tvinga med mig & cicci så ni får lite bilder efter det. 
Köpte nya skor & nya jeans. 
Medans vi gick på stan såg vi två konstiga personer, en som satt i luften ovanför den andra bild finns här nere, tyckte det var asfränt!
Göteborg är så himla fint, kanske ska söka gymnasie dit nästa år (eftersom jag ska börja om nian)
Måste seriöst flytta dit! 
Underbart, kände mig så himla trygg. 
Tänkte aldrig att jag bodde på behandlingshem var precis som om jag bara var med vänner på äventyr.
Alltså jag måste bara, jag stör mig så mycket på folk som söker uppmärksamhet, som " jag ska förlova mig med honom" några sekunder senare bara " oj, skicka fel" 
Bullshit, bruden sökte bara min närhet. 
Såklart, så sa den där kille att han älska mig precis som alla andra. Men jag vart aldrig sårad? Jag blir lätt sårad. Men att höra att han ska förlova sig med na är ju bara patetiskt eftersom hon är 15 & han 18 det där kommer inte hålla. 
Slut snackat om det! 
Nästa sommarlov, tänkte jag bjuda med min syster till Liseberg eftersom hon aldrig varit dit. Ska bli grymt. 
Ligger just nu i sängen, glad,mätt & lycklig! 
Ska ringa till far min, så ha en bra kväll gott folk! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback