“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Inget internet osv

Förlåt igen.. -.-
Fan mina pengar tog ju slut på mobilen så har inte haft något internet.
Bad marina blogga åt mig, men hon hade inte tid.
Anyway, just nu lånar jag datorn på behandlingshemmet.
Hatar den så mycket eftersom den är så himla seg...
Kanske ska träffa mitt ex nästa gång jag ska till pappa på umgänge, ska hämta tillbaka mitt busskort som han fick låna förut.
Har nog aldrig saknat dom vänner jag har kvar i Jämtland såhär mycket..
Vill bara bort från hagfors nu.
Jag glider ifrån alla jag har här, har aldrig tid att träffa någon här, vissa dagar orkar jag inte & vissa dagar är jag på dåligt humör.
Sen så bråkar jag med en del, inte mitt fel att dom går mig på nerverna å jag får nå fel..
Så jävla irriterande, för varje gång folk är uppkäftig mot mig är ju jag det tillbaka, liksom behanla alla andra så som du själv vill bli behandlad klart jag behandlar dom som as då dom behandlar mig som ett.
Men att dom alltid ska säga "juste, du bor ju på behandlingshem klart du är som du är då" eller " väx upp, du bor på behandlingshem"
Det var inte jag som valde det här?
Så varför är man omogen för att man bor på hem?
Jag får den hjälp jag behöver, även fast jag inte mår bra vissa dagar så kämpar jag.
För jag lovade en person det var till & med ett löfte.
Att jag aldrig,aldrig skulle ge upp, jag skulle kämpa för den personen & det är precis det jag gör.
Så kom inte & säg " du är ju som du är för du bor ju på hem"
Varför jag är som jag är har inget med behandlingshemmet att göra, gå i mina skor en dag & ni kommer förstå precis vad jag går igenom.
Antar att ni inte kommer vara lika kaxiga då.
Usch, blir så arg.
Nog om det.
På onsdag åker jag till mamma blir hos henne en vecka känns jävligt bra.
Eftersom jag inte får gå på yran iår, som äckel soctanten lovade mig dom 2 första veckorna jag bodde här..
Så tänker jag börja spara pengar redan idag till nästa år, för nästa år SKA jag på yran.
Sen ska jag även spara penga till liseberg ska bjuda min syster.
Så ingen jävel ska få komma ivägen den här gången.
Jag vet att nästa år bor jag hos fosterfamilj, jag hoppas jag bor hos dom jag vill ha susanne & sture.
en andra familj är dom för mig & jag älskar dom.
Hittade tröjan "öhrboms transport ab"
Den ger mig sjuka minnen, då jag & marina var som tajtast, vi gjorde allt tillsammans & jag bodde hos dom den tiden.
Känns så bra att ha en sån vän som marina, hon är den underbaraste tjejen jag vet.
Efter alla våra bråk har vi bara blivit tajtare & tajtare.
Vi vet vad vi inte ska göra så att den andra blir irriterad osv.
Men vi vet precis vad vi ska göra för att få den andra på humör.
Ibland kan vi bara kolla på varandra & skratta.
Jag vet att då både hon & jag är ledsen, det enda vi båda behöver en kram.
Vi är så lika men ändå olika.
Hon är min andra halva, min soul sister.
Jag kanske inte kommer blogg föränn på onsdag.
För jag har fortfarande inget internet på min mobil.
& den här datorn vet jag inte om jag pallar låna.
Men jag ska göra mitt bästa för att blogga oftare.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback