“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Jag suger

Stressade i onödan haha, efter vi hade ätit så sa hon vi åker klockan två.
Så har varit ner till källaren å tvättat kläder, varit ute å rökt, pratat med Mohammed & Ronny.
Ligger just nu i sängen & väntar på att vi ska åka.
Lyssnar på block 44- identitet kall
http://open.spotify.com/track/6VVrmRd3fMh2qJgQONQSqv
Deras nyaste låt, så jävla bra! Känner igen mig så mycket i låten. Blir ju nästan deprimerad, den är Värt att lyssna på!
Anyway, jag hoppas nittä kommer hem snart så jag har någon å prata med. Behöver verkligen anna & nittä tid just nu..
Eftersom jag inte har nå andra vänner kvar här, snackar inte med någon.
Försökt höra av mig, men dom bara pratar inte med mig längre. Får hoppas på det bästa att jag tar mig härifrån snart.
Sjuka är att jag saknar skolan, finns seriöst ingenting att göra på behandlingshemmet...
Uppdaterar mer senare




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback