“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

jalla, ge mig onsdag nu

Packat å klart, imorgon drar jag !
Jag har städat rummet, fixat med packningen tills imorgon.
Känns så himla skönt att äntligen få komma bort en vecka.
Mitt spotify premium tog nyss slut, känns förjävligt.
Ska åka 2 timmars bil imorgon & ingen musik alls.
värdelöst.
Lyssnar just nu på :
https://www.youtube.com/watch?v=c4BLVznuWnU
 
Känner mig sjukt deprimerad vet inte varför.
Men jag antar att det är för att jag vet att jag snart får flytta,
det som får mig att må dåligt är väl att jag kommer lämna ia..
Det borde vara det.
Menar annars mår jag ju bra för jag sitter ju på en akutplacering & det är la antaligen max ett halvår.
Jag har bott här i 5 månader så en månad till sen slipper jag allt.
Då får jag flytta!
Gött som fään.
Skönt¨å slippa en del personer här, haha elak jag är.
Jag har verkligen ingenting att blogga om idag..
Men imorgon fyller mor min på min mobil så då kan jag blogga ifrån den ganska ofta som jag annars brukar göra.
Ska kolla på simpsons nu så ha en bra kväll!
peace out
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback