“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Måndag igen då!

Imorse fick jag veta att jag tydligen ska till den där psykologen igen som seriöst dumförklarade mig.
Känns förjävligt, får en känsla att jag kommer dampa sönder på kärring fan.
Och socialen har än inte börjat utreda min fosterfamilj jag vill ha, så jävla seg är dom!
Dom verkar ju njuta av att se mig må dåligt.
haha, en vacker dag ger jag igen.
Då äre du som är nere på botten & jag står å kollar ner på dig.
Blir så irriterad på allt.
Dansbandsveckan har börjat ( ni hör på namnet vad det är för något )
Så på onsdag drar jag på dansbansveckan för första gången, har bott i dalaran i 2 år kanske?
och inte varit på en enda dansbandsvecka, helt galet!
anyway, idag har det bara varit en seg dag..
Tvättat kläder,pratat i telefon å typ sovit.
2 cigg kvar. ´Ska klara mig tills jag kommer till malung? Nejshit..
lär nog fixa cigg innan jag åker.
Sista 50 lappen.. går bra för mig att spara pengar till lisebeg & turkiet nästa sommar.
Det är ett helvete att vara rökare..
Det är jobbigt att jag inte kan blogga lika ofta som jag brukar..
Har som sagt inga pengar alls eller internet på mobilen.
Och vi får bara ha dator tid en halvtimme här.
Om 10 min är min tid slut, fyfan...
kanske bloggar senare vid åtta tiden.
Men lovar ingenting!
Ska ut & röka den näst sista ciggen nu, sen ska jag ha husmöte!
Ciao
 
ni får stå ut med en gammal bild, har inga bilder på datorn.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback