“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Sitter i bilen

Rubriken förklarar allt, har nyss sagt hejdå till mamma & styvfar. Var väldigt jobbigt, men jag håller huvudet högt, ler & ska kämpa mig igenom det här! 
Jag fixar detta bara jag vill, ska skaffa lägenhet i Malung. Nu banne mig ska jag fixa mitt liv, jag ska må så himla bra som jag aldrig gjort förr. Hoppas bara jag får flytta hem snart. 
Sämst internet har jag här å, så jag bloggar mer då jag kommer till behandlingshemmet. 
Så illa är det inte att komma tillbaka, har ju nittä & ia där. :) 
Nittä, jävla skön grabb, min älsklings grabb,underbara vän! 
Visst var med honom nästan hela veckan jag var här men faaaan vad jag saknar honom.. 
Uppdaterar mer senare, peace ✌
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback