“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Torsdag 4/7 2013

Haha, jävlar vad deprimerad jag var igår.
Kändes skönt att gråta, alla känslor, allt som jag inte släppt ut bara rann med tårarna.
Idag äre en bra dag.
Mår förjävla bra alltså!
Imorgon klockan åtta drar jag till Orsa, i Orsa möter pappa mig.
Så vi ska till Brunflo, ska ta ut pengar fixa cigg & träffa rosen om jag hinner.
Efter det bär det iväg till Östersund, ska träffa Nazze,Jens & min älskling Mohammed.
Ska försöka få tag på Michelle, så jag kan hämta tillbaka marinas löshår.
Men hon har inte svarat den senaste veckan?
Anyway, efter vi varit i Östersund åker vi en snabbis till pilis, så jag får träffa Susanne,Sture & marina som jag saknar så himla mycket!
Sen blir det en helg det bara är jag & min far! Känns så himla bra!
Idag har jag duschat, ätit lunch & eftersom det är torsdag har vi städdag. Så ska städa rummet & packa.
Uppdaterar mer senare! ❤

Vet att jag är snygg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback