“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

~Allt rullar på~

Allt känns så himla bra idag!
Sorgligt att det var sista gången jag och ia var på skolan, kommer verkligen sakna allt..
Skolan var hur Chill som helst, tog ner gardiner,sortera böcker osv.
Sen fick vi sluta.
Jag har iaf fixat sommarjobb på en pizzeria här i Hagfors, killen är grym!
Bjuder en på pizza, förstår en så himla bra. Shit jag älskar turkar/kurder underbara är dom!
Imorgon blir det bio, resten av veckan kommer va grym, sen sommarlov ;)
På sommarlovet lär jag åka på dansbandsveckan och storsjöyran.
Så gamla vänner som vill träffa mig kan ju träffa mig på yran & ni i Sälen/malung/transtrand kan ju träffa mig på dansbandsveckan :*
Visst att jag bor på behandlingshem, men jag känner ändå att sommaren kommer bli härlig!
Jag menar, hur ofta kommer jag får träffa alla som bor här sen? Jag drar ju i juli typ om inte i augusti.
Så jag ska ta vara på tiden som är kvar.
Juste, ni som smsar/ringer mig på natten snälla sluta med det...
Jag kommer inte få ha någon mobil då, så jao... Det suger.
Menmen, sköter man sig inte får man ju skylla sig själv.
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft, pussar & kramar en söt liten thai, uppdaterar mer & jag lovar att sluta med deppinlägg.❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback