“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Dina ögon är dom finaste jag sett❤

Hjärtat, snälla jag vill att du ska förstå, Det finns bra tjejer. Det gäller bara att hitta den rätta som inte playar,är otrogen,sviker och lämnar. Du måste kolla personligheten...
Det tar tid, du kommer bli sårad om & om igen.
Men en vacker dag kommer tjejen stå där, som kommer älska dig förevigt.
Så ge inte upp hoppet, det är synd att en sån fin kille som dig redan har gett upp hoppet.
Jag skäms, hur tjejer kan vara så dum i huvve & såra såna fina killar som dig.
Visst jag känner knappt dig, men jag föll för dina kristall blå ögon, du är han som får mig att le & skratta, han som förstår hur ont det gör att bli sårad. Du är inte den som ligger runt.
Om du bara kunde förstå hur mycket jag tycker om dig, du är så svårfångad. Men det är väl det man ska va?
Man ska väl vara det för att få någon bra, man ska låta personen kämpa för en för att man ska va säker på att den personen verkligen vill ha en..
Men varför ger jag då upp hoppet att kämpa för dig?
Antagligen för att du inte vill ha mig, jag vill kämpa så himla mycket för dig men vad äre för mening? Jag kan inte tvinga någon att ha känslor för mig.
Nu äre dags för mig att låta någon kämpa för att få mig. Skiter i allt, dags att börja vara svårfångad...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback