“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

På dåligt humör, som alla andra dagar

Har haft fullt upp, men skolavslutningen gick bra, fick sämst betyg. Så ska börja om nian. Men jag kämpade på jävligt bra i slutet iallafall.
Och jag är sjukt nöjd ändå. 
Nästa år då jävlar ska jag jobba på stenhårt! 
Känns inte ens som om det är sommarlov. 
Suger att bo på behandlingshem. 
Tack soc för att ni förstört sommaren 2013 för mig :) 
Tack för att jag inte får umgås med min farfar som är jävligt sjuk, utan att jag är tvungen att sitta här.
Men, ni mår ju bra av att se andra må dåligt. Ni hjälper en inte ett skit det enda  ni gör är att gnälla. 
Ska ALDRIG bli en soctant, fyfan vilket tråkigt jobb, seriöst. 
Nog om dom, mår illa bara av att prata om dom. 
Idag äre en dag jag bara vill vara hos min mamma & mysa. 
Lyssnar på thai musik & saknar henne som fan. 
Jag har bott här i 4 månader. 
Då jag träffar min mor, vågar jag inte säga något. Samma sak med min far. 
Det är för att jag bott här i fyra månader jag har inte fått vara med dom så som jag brukar umgås med mina föräldrar. Ibland känns dom som främlingar. 
Men som sagt socialen vill ju splittra isär min familj. :) 
Men kom ihåg, det kommer en dag då jag ger igen era jävlar! 
Jag har gett upp hoppet för kärlek. Jag skiter i allt nu.
Är på så konstigt humör, blandade känslor så jag vettefan vad. 
Vill bara flytta till Susanne & Sture. 
Så jag slipper den här skiten. 
Anyway, igår var jag till råda & målade en Björnjävel.
Känns bra att man blivit sjuk såhär början på sommarlovet, men jag lever ändå i ett helvete så spelar Ingen till längre. & Inge jävla sommarjobb heller. 
Äh, det här går inte Uppdaterar mer senare, då jag är på humör,pallar inte blogga nu...
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback