“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Tillbaka motherfuckers

Jag skiter i att folk dampar då jag bloggar. Menar det är min blogg, så fuck alla haters! 
Har varit till mami, jätte mysigt som vanligt får aaron en att skratta underbara unge. 
Den 6:e var jag till Malung en snabbis och träffa Mathias & nonno. 
Den 7:e var jag på marknaden med Dennis & Moa. Såklart så hatar både jag & Moa människor så båda fick ju panik, ingen av oss vågade köpa cola så Dennis fick göra det åt oss samma sak vare med karusell biljetterna haha vi är så töntiga. 
Trodde jag skulle dö då jag åkte karusellen fyfan, så jävla höjdrädd men kul var det. Malungsmarknad är nog den bästa marknaden som finns! 
Kändes bra att få träffa Moa, Gud vad jag saknat henne. 
Juste, jag träffade min plastsyster sandra i fredags, var ett tag sen. Inte träffat henne sen dopet till aaron var. 
Känner mig stolt är längre än min mamma wihoo.
Imorse testade jag klänningen till skolavslutningen, hur fin som helst är den! 
Efter det var jag på marknaden med Nathalie,aaron,Markus,David,mamma och personalen,träffade på nonno en snabbis då igen. 
Köpte mig ett mobil skal,parfym och munkar! 
Känns bra att vara hemma i Hagfors, gött att jag har vänner här nu. Alla gånger förr då jag inte hade vänner här grät jag för att jag ville hem. Men nu äre grymt skönt att vara tillbaka. 
Ska träffa Petter snart, senare ska jag ut & träffa Nils. 
Och imorgon måste jag träffa ia, saknar henne så mycket! 
Tagga att det snart är skolavslutning! :D Anyway, ska ringa Tess nu. Så jag lär ju uppdatera mer senare...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback