“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Trött brud...

Jävla mensvärk!
Vill ha choklad, har jag pengar? Nej.
Blev väckt imorse klockan halv nio fint jävla FITT sommarlov.
Igår gick jag runt helt ensam i Hagfors, personen jag skulle träffa vart sur på mig så vi började bråka.
Nittä sov, Dennis hade inte tid & ia var i Munkfors. Så klockan åtta gick jag och träffa Petter.
Blir så less på folk som säger att dom gillar en person så håller den på med en annan? Vafan är det för skit?
Folk nuför tiden är ju helt puckade, går & sårar varandra.
Klart den personen inte hittar en bra person då den behandlar andra som skit.
Anyway, jag ska iaf inte ge upp hoppet för kärlek, jag tänker fortsätta kämpa för att komma över honom.
Kan ta flera år? Vem vet.
Huvudsaken är att jag är singel så jag inte gör som alla andra "playar" folk.
Skulle aldrig i hela mitt liv playa en person då jag själv vet hur ont det gör. Då jag även vet hur ont det gör då ens kille varit otrogen.
Det är inte lätt att komma över någon man verkligen älska.
Men jag gör ett ärligt försök.. Gör mitt
Bästa av situationen.
Jag skäms inte för att säga att jag älskar honom, han borde skämmas för att han bara släppte taget om en så bra person som mig, som verkligen är seriös med allting.
Han kommer aldrig hitta någon som älskar honom lika mycket som jag gör.
Alltså det sjuka är att varenda sak vi gjorde tillsammans minns jag.. Han kommer vara killen som var det bästa som hänt mig men ändå det värsta, han kommer vara killen jag inte kommer kunna släppa riktigt.
Jag funderar på att börja träna? Sägs ju att man mår bättre. Har aldrig gett det ett försök. Så varför inte liksom..
Då kanske jag glömmer alla mina bekymmer & tar träning i första hand hela tiden.
Tar en spring tur ikväll.
Jävlar vad trött jag är..
Ska äta lunch nu så uppdaterar mer senare ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback