“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Baby i love you

Älskling varför gör du såhär mot dig själv?
Jag vet att du inte vet vad du ska göra utan mig & att du mår dåligt.
Men kom ihåg jag kämpar för min egna skull & för din skull.
Jag kämpar för att få träffa dig igen, kan inte du göra samma sak?
Du behöver inte dricka hela tiden..
Eller typ skada dig.
Det är bara 11 dagar kvar.
Det här fixar vi.
Okej visst, jag känner att jag kommer börja lipa då jag träffar dig.
Lipade igår för att jag sakna dig, men jag försöker verkligen vara stark det försöker jag..
Jag mår dåligt av att se hur dåligt du mår..
Men så mycket som du förändrat mig på ett bra sätt så ska jag hjälpa dig!
Jag ska hjälpa dig att dricka mindre.
För det är inte bra.
Tillsammans är vi starka.
- - - - - - - - - - -
 
Sitter på skolan, kan inte blogga mer.
Men ha det så bra & ta hand om eran pojkvän/flickvän stötta dom igenom allt.
kiss&hugs
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback