“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Du är den jag drömmer om varje natt.

Alltså gaah, var och åt på skolan för första gången.
Alla bara glodde på mig, fan har ni ingen jäkla tv hemma eller?
Så less.
Vet inte vad jag ska göra för att bli på bättre humör, jag försöker verkligen tänka på annat.
Försöker tänka på världens finaste kille.. Men då jag tänker på honom börjar jag bara må sämre.
För jag saknar honom så otroligt och det gör ont enda in i stjälen att jag inte träffat honom på en månad snart.. 
Jag blev kär i en ängel utan vingar, han är den absolut finaste jag vet om.
Haha shiiit, sitter med ett leende på läpparna, kunde visst lugna ner mig tillslut.
Alltså jag blir fan varm inombords, mitt hjärta bara dunkar.
Jag vet att du är han, den rätte. 
Ålder är bara en siffra, fyra år äldre men k jag brydde mig inte.
Du är den jag vill ha, han jag vill dela min framtid med.
Du är den jag älskar av hela mitt hjärta.
Jag saknar att vakna upp på morgonen & att du ligger där bredvid mig, saknar att höra dina hjärtslag.
En hel vecka med dig..
Du visade mig vad riktig kärlek var.
Och jag vet, du är han. Han jag har väntat på.
Trodde du blivit påkörd av ett tåg, tydligen inte :')
Anyway, Den här känslan att bli moster. Det var så spännande. 
Jag avskydde verkligen barn förut, tyckte dom var så sjukt jobbiga. 
Men då jag blev moster, jag verkligen älskar barn. 
Visst dom kan skrika å så men dom är underbara.
Och jag är så stolt över min syster, det är ett stort ansvar att ta hand om ett barn det är liksom inte som att ta hand om en hundvalp utan ett barn, det är större ansvar.
Den kanske skriker mitt på natten å man måste mata den osv.
Och jag är stolt att min syster klarar av allt det där.
Hon är verkligen stark och hon är min förebild.
Aaron är världens sötaste unge, jag som är moster till honom ska lära honom allt.
Den 16;e blire dop, åh ser verkligen framemot det!
Nu ska jag fortsätta plugga, så pusshej!
Juste, ursäkta ifall det blev stavfel någonstans men pallar inte läsa igenom.
Här får ni bild på världens sötaste unge.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback