“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Fanfanfanfanfan

Hur kunde jag vara dum nog och lita på dig?
Hur fan kunde jag kalla dig för min bästavän?
& Vadihelvete äre du snackar för skit om mig?
Blir så besviken..
Du förstår inte hur förstörd jag är.
Då jag får reda på att min bästavän snackat skit bakom ryggen på mig..
Förstår inte.. Allt jag berätta för dig berätta du för alla.. exakt alla i östersund.
Hur kan du?
Allt du sagt till mig har liksom stannat mellan oss två?
Du får inte bättre rykte bara för att berätta hur det går för mig.
Du får bara sämre rykte.
Jag lyssnade inte på allt folk runt om mig för jag tycker alla förtjänar en chans.
Alla sa att du var falsk jag lyssna inte.
Men jag förstår, dom hade rätt.
Och att du ringer till mig då du har killproblem..
Kan du nångång tänka på hur JAG mår hur JAG har det.
Jag har det fan värre än vadfan du har det.
Ååååh.. Så sjukt sårad..
Fattar inte hur du kunde..
Far å flyg..
Har så svårt att lita på folk..
tacktacktack så jäääävla mycket.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jag & nazze försöker verkligen kämpa upp våran vänskap nu.
Har saknat henne som en tok, förstår inte..
Hon är den som verkligen stöttat mig då jag haft det som värst, hur kunde jag bara skita i henne?
sämst vän jag är.. jo jag vet.
Anyway, det går grymt bra här på behandlingshemmet jag har lärt känna mig själv.
Jag har lärt mig min läxa, & jag mår något otrligt bra.
Om exakt två veckor får jag träffa min underbara prins.
Shit, så käääääääär.
Juste, jag kommer inte kunna blogga så mycket i några veckor till bara för att jag bor här, men då jag kommer härifrån lovar jag att blogga varje dag!
Har inge mer datortid nu..
Så måste avsluta allt.
Men hoppas alla mår bra, & tänk på vad ni säger till vissa för dom har också vänner som dom kan berätta det du har berättat för dom till deras vänner.
Pussisar till er alla!
Och här får ni en underbar gammal bild på då jag och nazze badar badkar, saknar dom tiderna.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback