“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Kom med förslag!

Haft rast i en timma så grymt tråkigt.
Om en halvtimma ska vi tydligen ner till biblioteket.
Gaash, hatar böcker men det är inte det värsta som finns det värsta är ju småkryp.. :c
Fyfan vad gott med maaaaat, även fast jag just åt men ändå tänk typ thaimat eller turkmat fyhelvete vad gott!
Saknar tiden då jag bodde hos nazze i typ 3 veckor, vi åt turkmat varje dag!
Och varje morogon drack vi antingen kaffe eller te.
ahaha, känner att jag skriver om något heeeeelt ointressant.
Men seriöst, jag vet inte vad jag ska blogga om längre?
Jag vet ju att ni vill veta hur jag har det här men liksom, eftersom soc läser min blogg vill jag inte skriva det.
Kanske skriver det en annan gång då jag kommer härifrån.
Så ge gärna tips om vad jag kan blogga om.
Och vad jag kan göra så att bloggen blir bättre, eller om ni vill att jag ska blogga oftare osvosv ni fattar.
Anyway, jag tänkte göra ett snabbt inlägg på thaiturk nu så ha det gött folket. Puss&kram
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback