“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Ser du stjärnan i det blå? Ja den lyser för oss två. ❤

Helgen har bara varit så jäkla bra!
Jag fick fjärilar i magen då jag såg dig, du gör mig så glad & lycklig.
Att bara få stå där och krama om dig, något jag verkligen har saknat.
Att kolla in i dina vackra ögon, du kollar på mig som om jag vore den enda.
& jag vet att jag är den enda du vill ha.
Jag glömde verkligen alla mina problem då jag hade dig i min närhet, jag tänkte inte på något annat än hur lycklig jag är att få vara med dig.
Kände mig så trygg hela helgen.
Du är han, den enda jag vill ha, vill inte ha någon annan!
Jag älskar dig fredrik, det gör jag verkligen!
Anyway, var ju på dopet med Älskling & det var verkligen hur fint som helst.
Är så glad för min syster & markus skull, lycka till i framtiden hörreni! :)
Jag & min syster har verkligen tappat kontakten sen jag var på rymmen & nu när jag är här.
Men i helgen, kom vi varandra närmare & enligt Fredrik å Markus är tydligen jag och min syster lik varandra på sättet lika efterblivna. haha.
Bytte blöja,bar runt på aaron & klädde på honom för första gången, han är så söööt.
Hoppas verkligen soc låter mig få åka till mamma på påsklovet så jag får träffa aaron,min syster,markus,min bror,mamma, fredrik & moa.
Alltså shiit.. Har inte träffat moa på ett halvår.
Det tynger verkligen ner mig.
Saknar henne som fan.
Det är också en anledning till varför jag vill till mamma i påsk, träffa moa som jag inte träffat på ett halvår.
Idag kommer min advokat, så ska väl prata med henne om en massa.
Är sjukt nervös inför fredagen..
Hoppas allt går bra.
 
Du frågar mig alltid varför jag ler,
Grejen är den att det är du som får mig att le.
Det är du som får mig att skratta.
Du är det absolut bästa som hänt mig.

Det är femtio mil ifrån
Fast jag hatar varje meter.
Hur lång tid kommer det ta
Innan jag får se dig?
Det svider i min själ,
Och det bränner i mitt hjärta.
I mina ögon, älskling
Kommer du alltid ligga etta.
Det tog ett bra tag innan
Jag tog åt mig utav känslan för rädslan,
Att du skulle försvinna.
Att lågan du tänt skulle sluta brinna,
Känns så snabbt blir till jag ska
Inget som finns kvar.
Du är det bästa som jag har
Men hjärtat fylls av hat.
Det tog flera år för mig att hitta tillbaka
Med Soc bakom ryggen som glatt övervaka
Varje steg som jag tar på stigen
Där jag går,
Sparkar undan benen hårt.
Men varje stund med dig,
Känns ingenting svårt för tiden här är vår!

Du lyfte mig från marken,
Jag ser ett ljus glimta.
Fan jag vill inte..
När tårarna börjar rinna,
Jag hoppas att du fattar,
Att det skär utav känslan,
Att inte ha dig här.
Jag vill höra dina hjärtslag.
Jag vill känna på din kropp.
Jag vill känna trygghet.
Jag vill hålla i din hand.
Fan jag är så jävla glad,
Att det var just dig jag fann.
Jag letade länge..
Du är den enda delen av mitt hjärta,
Den enda delen av mitt sinne,
Du är den ende som lever där inne,
Tankarna som snurrar,
Ligger långt in i mig.
  Jag älskar dig.

Varje stund med dig,
Ja, de känns som ett paradis.
Jag vill spendera tiden,
Resten av mitt liv med en kille
Som jag får utav allt och mycket mer.
Du har allt jag kan önska,
Det bästa som jag får.
Jag hatar bara att vi är så långt ifrån varandra.
Du får mig att le när jag är ledsen,
Skratta när det känns som värst.
Håller om mig hårt,
När jag får fet ångest.
Och varje gång det känns knas,
Och världen står upp och ner
Så får du mig att le och tänka posetivt,
Och klättra tillbaks.
Det känns som i din närvaro,
Blir jag alltid glad.
För tro det eller ej
Du är det absolut bästa som hänt mig.
Jag älskar dig,
Jag älskar dig trehundramiljader,
Gånger runt jorden,
Och sen tillbaka igen,
Och sen trehundramiljader varv till,
Fast egentligen går det inte att förklara
För det är större än det.
 
Ska fortsätta plugga nu, ska kämpa.
Kämpa för att få vara hos min kära igen, att bara få vara i hans famn å känna mig trygg.
Jag avskyr att ligga i sängen helt ensam på natten, saknar då han håller om mig.
Jag har aldrig varit såhär kär, han är mitt allt å lite till!
Allt är så jobbigt, jag mår inte bra.
Jag sover inte tillräckligt.
Jag vill bara ha svar..
Svaret får jag på fredag, önska mig lycka till eller något. 
Tänkte försöka tänka på något annat än det nu, så ha en bra dag gott folk!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback