“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

~Together STRONGER~

 
 
 
 
Jag borde fan växa upp, helt seriöst.
Jag kommer förlora dig annars..
Bara lämna mig inte, jag lovar jag kan ändra mig.
Vet att jag kan vara knasig ibland, men vad ska jag göra?
Jag gör allt för att ha ett fake leende.
Men du märker då jag har det..
Alltså fuck.
Trodde inte att vuxen världen skulle vara såhär jobbig.
Och ni som läser det här, lär ju fatta vadihelvete jag menar eftersom en viss person spridit runt det.
Så aja..
Tro vad ni vill, det är bara jag som vet sanning & jag som vet vad jag vill.
Snälla snacka med mig ist för att fortsätta sprida runt massa skit.
Jag älskar honom det gör jag.
& jag gör allt för att få ha honom kvar.
om 12 dagar har jag dig min fina.
Om 12 dagar ligger vi i min säng & myser bara du & jag.
Längtar som en tok efter dig.
Tänk att någon som du fick mig att sluta dricka du har till och med fått mig att sluta röka.
Jag började med allt det där bara för att jag hade mina anledningar & jag mådde sjukt dåligt.
Men då du kom in i mitt liv..
Jag kände att jag inte kunde vara ledsen längre, bara jag får dela mitt liv med dig, vara med dig,hålla om dig,pussa på dig. 
Så vet jag att jag mår bra. 
Du & nazze har fått mig att inse meningen med livet, att folk faktiskt kan älska mig mer än vad jag tror.
Att jag faktiskt betyder något jävulskt för folk.
Och en sak.. Jag känner att du är det bästa som hänt mig & du är nog den enda som verkligen kommer kunna älska mig riktigt jävla mycket.
Alla andra har bara playat mig, men du är mogen du har vuxit ifrån sån skit och jag vet att du inte kommer playa mig.
Jag är så kär, jag vet inte vad jag sak ta mig till.
Jag vill bara tillbringa varenda sekund med dig.
Vill bara vara hos dig.
Jag orkar inte vara här på behandlingshemmet och sakna dig längre.
Jag vill ha dig hos mig nu..
Men 12 dagar lär gå fort..
 
Och marina tack för att du & din familj ställer upp för mig nu när jag har det som svårast.
Ångrar alla gånger jag sårat dig.
Fuck alla som snackar skit om dig, dom tar du & jag tillsammans då jag kommer tillbaka! 
Du ska veta att jag älskar dig & din familj något otroligt. 
Den där sommaren då ni ställde upp för mig som mest, tack! Jag menar det. 
Och jag hoppas verkligen att allt löser sig.
Du & din familj har alltid varit som en extra familj för mig, jag har faktiskt haft jätte svårt att släppa er.
Jag har aldrig riktigt kunna känna kärlek, min mamma har aldrig sagt att hon älskar mig.
Men din mamma är värsta söt, jag fick tårar i ögonen då hon sa att hon älska mig.
Sjukt vad jag sakner er familjen Öhrbom ni betyder mycket för mig.
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hur kan jag var så dum?
Hur kan jag lyckas lita på fel personer?
Hur kan jag vara så dum & tro att den personen skulle stanna kvar.
Det gör mig besviken.
Att du kallade mig för din bästavän, allt var bara en lögn hela jävla skiten.
Fuuck.
Far å flyg.
 
anyway, ska äta vi hörs. Massor av kärlek till allaaaa!
Kiss&hugs
 
 
 


Hej.
Du skriver att du inte vet varför du ska och hur du ska kunna lita på folk. Dom gör dumma saker är taskiga och sviker. Jag är äldre än dig men ålder spelar inte så stor roll. Det är samma sak hela livet. Somliga folk är så. Ibland har man dom och ibland vänder dom ryggen. Det är svårt även sedan när man blir äldre. Det gör ont. för Det är liksom lite svårt att fatta alla gånger vad vitsen är. Mår dom bra eller?...nej d tror jag inte. Säkert tvärtom eller så tror de att de är bättre för en stund. Man får helt enkelt lära sig att leva me detta och koncentrera sig på dom man kan räkna med. Ibland kan det bli bara några få vänner kvar....tyvärr. O ibland kan man bli ensam.
Men man är sin egen bästa vän...det ska man va. Man får tycka om och va snäll mot sig själv och roa sig och muntra upp den som är en själv hela tiden.!!! Och säga till den i spegeln att faan va du är fin och bra !
Då går det bra till slut.
Puss o kram

2013-03-17 · 09:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback