“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Allt känns så jobbigt

~Vi går nu skilda vägar även fast vi lova varandra att det skulle vara du och jag för evigt. Men hur kunde jag va så dum? Inget varar förevigt.
Saknar dig, och älskar dig, har aldrig älskat någon så mycket som jag älskade dig. Men jag måste gå Vidare hur ont det än gör.
Ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig, jag kommer fortfarande bli lika varm i hela kroppen då jag ser dig. 
Dags att börja klara sig själv och nöja mig med att bara vara din vän. 
Det är nog bäst att det blev såhär, 
Du kommer fortfarande finnas kvar i mitt hjärta,i mina tankar där finns du. 
Drömmer om dig varje natt, men jag försöker, göra mitt bästa för att gå vidare. 
Du och jag åt skilda håll, kan inte bara sluta såhär.. 
Jag slutar lipa nu, tar tag i mitt liv. Och försöker fortsätta kämpa. 
För du och jag vi har ett band som aldrig kommer slitas ut. ~
 
Det är 2 dagar kvar.
Sen kära farfar ses vi, min hjälte. 
Du förtjänar så mycket bättre än det här.. 
Snälla lämna mig inte.. 
Du måste klara dig.. 
Jag behöver dig. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback