“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Är du värd mig?

Jag faller alldeles för fort. Hur kan jag vara säker på det här?
Blivit sårad så många gånger, men om han verkligen gillar mig borde han klara av att vänta.
Håll min hand och säg att du inte är som alla andra,kyss mig på pannan och säg att du älskar mig.
Ska vara singel hela sommaren iaf, sen får jag se ifall han är värd mig.
Jag ska kolla mer efter hur killar beter sig.
För jag tänker fan inte bli sårad igen, ska hitta en kille som verkligen kämpar för att få mig. En kille jag även kan kalla för bästavän.
Anyway, jag är nyvaken, ska snart ner och äta brunch. Om 5 dagar sitter jag i en bil till farmor och farfar, känns förjävligt att farfar bara blir sjukare och sjukare.. Vad har jag ställt till med?
Första jag ska göra då jag kommer fram är att gråta av glädje var som sagt ett tag sen jag träffa dom.
Senare åker far min och jag in till Östersund och köper skor!
Uppdaterar mer senare...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback