“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Bildbomb!


Förlåt för att jag inte bloggat, men appen "blogg.se" vart ju helt cepe, ville inte funka å Shit.. Kan ju berätta en del som hänt. 
Jag är singel just nu, japp han lämna mig. 
Kommer inte ta tillbaka honom, för det han gjorde var helt otroligt! 
Ingen absolut ingen ska behöva gå igenom detta. Att en person man älskar går bakom ryggen på en och är otrogen. Yes, förtjänar bättre! 
Jag har fått reda på att Susanne och Sture att det var ganska positivt än så länge! :D wiiie happy! 
Och Valborg firade jag i Munkfors med Ia och jocke, mina två sötnosar! 
Jag har verkligen inget å blogga om vill inte skriva hur dåligt jag mår. 
Jag vill flytta men samtidigt inte, liksom jag vill inte lämna alla här.
Kommer vara jobbigt att se honom varje dag då jag flyttar tillbaka, men jag får försöka gå vidare.. 
Tänkte ta och lägga mig, uppdaterar mer senare! 
Här får ni massor av bilder, som hänt medans jag inte bloggat. 
Livet bara rullar på! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback