“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Blandade känslor ❤

En ängel ifrån ovan en ängel ifrån skyn, mitt hjärta,mitt allt.
Varför ska det vara så svårt, då jag älskar någon, så är jag seriös med hela skiten.
Men visa sig bara att personen jag älska gick bakom min rygg, mitt hjärta är i tusen bitar, min stjäl och kropp orkar inte. Du min kära, varför gjorde du det så svårt för oss två? Varför inte vara trogen... Har man varit otrogen en gång kan man lika gärna vara det igen.
Du älskade aldrig mig, jag var aldrig bra nog för dig. Men jag kan inte släppa dig, för då ingen annan fanns där fanns du där, du sa "älskling vi fixar allting tillsammans, då du kommer tillbaka ska det vara vi två" lögnare...
Lova aldrig saker du inte kan lova, jag trodde andra saker om dig.
Men du förändrades med tiden vart du argare, kände mig inte trygg i slutet utan jag var rädd, alldeles för rädd. Jag vågade inte säga nej.
Du gav mig lycka, men nu bär jag runt på en smärta, en smärta som aldrig kommer läka. Om du bara kunde förstå hur ont det gör..

Igår kom en ny brud hit, känns så konstigt eftersom jag hoppades verkligen på att det skulle vara Tess, men nej. Såklart drar den jäveln på rymmen å där sitter jag & skrattar åt na. Dum fan, fattar inte att man inte kan rymma ifrån sina problem. Och det blir ju bara värre. Gårdagen var så himla dålig... Personalen var inte rättvis, allt jag gjorde, varenda lilla sak jag gjorde var fel. Jag kom med ett leende ifrån skolan, tänker "nu får jag äntligen visa dom hur glad jag är" första dom gör så jag kommer in är att dampa. Dom hade mens hela jävla kvällen, ville bara slå till dom i deras fula face. Visst jag skiter i hur lite vecko pengar jag får den här veckan bara för att jag inte "sköter" mig.
Jag har fan skött mig? Jag klev upp,gick till skolan,försöker komma till hemmet glad men alltid äre någon som ska sänka mitt humör.
Tack, ni förstår inte ett skit. Snart drar jag då ni minst anar det.
Fuck it pallar inte.
Var ute & åkte cepe låda med Petter igår, var uppe på ett tak å bara chilla.
Idag ligger jag i sängen för jag pallar inte skolan, soc möte klockan 3 JAG BRYR MIG INTE ETT SKIT.
Drar ut då soc kommer,pallar inte, pallar inte med någon vill bara bort.
Jag vet att jag inte skulle göra nå deppinlägg, men en sak ska ni ha klart för er, jag kommer ALDRIG att må bra.
Så därför bloggar jag hur jag mår & hur mitt humör är, eftersom socialen läser min blogg må jag chilla med allt jag skriver.
Peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback