“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Borta men inte glömd~~

Nu har du åkt, nu är du borta.
Borta men inte glömd, för du finns kvar i mitt hjärta & där kommer du få stanna.
Jag hoppas du får komma hem snart att du inte behöver sitta flera månader på hem som mig.
Jag hoppas din soc är mycket bättre, jag hoppas dom vet saker å ting.
Så du får svar på direkten.
Jag har väntat i 3 månader på svar, så jävla sega.
Jag älskar dig min vän, allt kommer bli bättre i guess?
Du är stark, ge bara inte upp.
 
Jag finner inga ord, vad ska jag göra nu när han är borta?
Killen/min bästavän som betyder så mycket för mig.
Vafan ska jag göra nu när dom skickat bort han?
vart hamnar han?
Hur ska jag kunna sova på nätterna då jag inte vet vart han är..
Eller om han mår bra.
Jag får väl gissa mig fram..
Håller tummarna på att du får komma hem då jag flyttar tillbaka iaf.
FUCK ER,FUCKFUCKFUCK IT.
NI förstör bara våra liv, ni hjälper inte ett skit.
Ni tror ni förstår men ni förstår inte ett skit, det enda ni gör är att sitta där å må gött då ni ser ett barn gråta/må dåligt.
NI sitter där och hånflinar.
Ni missköter erat jobb totalt, ni finns där för att hjälpa oss inte förstöra för oss.
Ta & tänk på våran situation hur VI ha det, än att tänka hur NI tror kommer bli bättre för oss.
För ni tänker helt fel & allt blir knas.
Tänk hur VI ungdomar mår, och försök sätta er in i våran situation så ni kanske förstår lite.
Ni borde ju ha slagit i huvve.
ÅHJ, arg tjej.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback