“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

~Busigt åker buss eheh.

Okejdååååå inge jävla deppinlägg här inte!
Har precis slutat efter en sjukt jobbig dag..
Nu sitter jag på bussen med jocke påväg hem till han! :D
Blir skräckfilm å massa. (Ingen aning vad vi ska göra men aa,)
Om 9 dagar åker jag till far min, så mysigt!
Saknar min mamma så mycket, är glad att vi börjar förstå varandra bättre.
Det enda hon ville ha var förlåt, ångrar allt dumt jag sagt till henne. 
Jag har iaf världens bästa mamma! 
På måndag kommer systeryster,aaron,Larserik och mamii på besök,
ska laga mat till någon av dom, fyfan får hoppas på att det blir bra. 

Ska fortsätta snapchatta med Erikah så uppdaterar mer senare...

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback