“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

En dag med jocke

Dagen har varit så himla mysig, jag och jocke har kollat på skräck, blev less efter halva filmen "mama" sämsta skräckfilmen någonsin. 
Han rev sönder mitt ciggpaket så det inte gick stänga fyfan, kommer tappa mina cigg. Vi snapchatta med massa och han tog ungefär 400 foton med min mobil. Jag "snodde" med hans tröja hem, hehe. Älskar killtröjor! 
Min syster gör om min blogg, så ska bli kul och se hur det blir sen :) 
Är ledig imorgon och på fredag så det blir en "lång" helg, ska bli skönt med sovmorgon imåra.
Ska sova nu, godnatt med er! 
Uppdaterar imorgon. 
Gick inte ladda upp det här igår. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback